خرید گیاه آپارتمانی :

امروزه آپارتمان نشینی ما را از طبیعت و گل و گیاه دور کرده است. همان طور که می دانید گل و گیاه نقش زیادی در سلامت روح و روان ما دارند و با تصفیه کردن هوای محیط آلودگی را از ما دور می کنند این موضوع توسط ناسا نیز تایید شده است.نباید اجازه دهیم نداشتن فضای کافی برای ساخت باغچه و دور بودن از فضای سبز ما را از این نعمت الهی دور کند.ما می توانیم با خرید گل آپارتمانی این کمبود را جبران کنیم. با دعوت گیاهان آپارتمانی به منزل و محل کار می توان از زیبایی طبیعی گیاهان لذت برد.

هنگام خرید گیاه آپارتمانی به چه نکاتی باید توجه کنیم :

خرید گل و گیاه نباید بدون دانش اولیه و از روی هیجان باشد. هنگام خرید گل آپارتمانی حتما باید به یکسری نکات توجه کنید تا گیاهانی سالم و عاری از بیماری داشته باشید.

  • در چه شهری با چه آب و هوایی زندگی می کنید: قبل خرید گل و گیاه آپارتمانی تحقیق کنید چه گیاهی با شرایط محیطی شهر شما سازگارتر هستند.
  • چه میزان نور در منزل یا محل کار دارید : تمام گیاهان آپارتمانی برای رشد به نور نیاز دارند اما میزان نوری که دریافت می کنند متفاوت است. اگر نور کمی دارید سراغ گیاهان آپارتمانی مقاوم به نور کم مثل سانسوریا ، زاموفیلیا ، برگ عبایی ، فیلودندرون بلک بروید. اگر نور خوبی دارید می توانید انواع گیاه آپارتمانی مثل گیاه قهوه ، آگلونما ، کروتون و…. را نگهداری کنید. شما می توانید برای تامین نور از چراغ های رشد استفاده کنید.
  • راجب شرایط نگهداری گیاهان آپارتمانی تحقیق کنید : وقتی گیاه مورد نظر خود را انتخاب کردید راجب نیاز ها و شرایط نگهداری آن تحقیق کنید ببینید از عهده نگهداری آن برمی آید یا خیر.
  • خرید گل آپارتمانی را از مراکز معتبر انجام دهید: شما گل و گیاه خود را از کجا تهیه می کنید؟هنگام خرید گل و گیاه حواستان باشد از گلخانه و سایت های معتبر خرید کنید تا گیاهانی سالم و عاری از هر گونه آفت و بیماری داشته باشید.

مزایای خرید اینترنتی گل و گیاه از فروشگاه گل آذین :

بیش از 70 نوع گیاه در گلخانه گل آذین وجود دارد که تمام این گیاهان متناسب با شرایط آپارتمانی نگهداری می شوند یعنی وقتی گیاه از گلخانه گل آذین خارج و وارد محیط های آپارتمانی می شود دچار شوک محیطی ( از نظر دما و رطوبت ) نمی شود زیرا این گیاهان  سازگار با شرایط آپارتمانی هستند.تمام گیاهان گلخانه گل آذین ریشه پُر و عاری از آفت و بیماری هستند که در گلدان های متناسب با گیاه و با خاک استریل شده و مغذی کاشته شده است تا دیگر به خرید گلدان گل و تعویض خاک نیاز نداشته باشید.

نحوه ارسال گل و گیاه آپارتمانی در گل آذین :

گل آذین بسته بندی مخصوصی دارد که انواع گیاه آپارتمانی را متناسب با سایز و نوع شاخ و برگ به صورت ویژه بسته بندی می کند که هنگام جابه جایی و مدت زمان طولانی آسیبی به گیاه وارد نشود در هر نقطه از ایران که هستید با خیال راحت سفارش خود را در سایت گل آذین ثبت کنید زیرا فروشگاه گل و گیاه گل آذین به سراسر کشور ارسال دارد و محصول شما را در کمترین زمان درب منزل تحویل می دهد.